ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ /ΑΛΛΑΓΕΣ / ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ
Για την εφαρμογή των παρακάτω παραγράφων, απαραίτητη προϋπόθεση είναι πως πριν προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια επιστροφής ή αλλαγής των προϊόντων, χρειάζεται πρώτα να έρθετε σε επικοινωνία με κάποιον εκπρόσωπο του e-shop της Μι&Mo, έτσι ώστε, αφενός να ενημερώσετε για την ενέργειά σας και αφετέρου να ενημερωθείτε για τις απαραίτητες διαδικασίες που χρειάζεται να ακολουθήσετε.
ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 20 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε (βάση του Ν. 2251/1994) . Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας, η Kapa Kids Wear δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα.
Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, έχετε υποχρέωση να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το ειδικό «Έντυπο Επιστροφής» εσωκλείοντάς το στο δέμα, ή αποστέλλοντάς το με e-mail στο info@miandmo.gr.
Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και με άθικτες τις ειδικές σημάνσεις του προϊόντος.
Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης, ταυτόχρονα με την υποβολή της δήλωσης υπαναχώρησης που περιέχεται στο «Έντυπο Επιστροφής». Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 8 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα για πληρωμές με αντικαταβολή, ενώ για πληρωμές μέσω πιστωτικής κάρτας, το χρονικό περιθώριο για την επιστροφή των χρημάτων, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από την εκάστοτε τράπεζα του κατόχου.
Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, η Kapa Kids Wear το παραλαμβάνει εντός 1-2 εργάσιμων ημερών για τις επιστροφές εντός Ελλάδος μέσω της ACS. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέψετε.
Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, και εφόσον εγκριθεί από την Εταιρεία, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο ή το μερικό ποσό, συμπεριλαμβανομένου των μεταφορικών, εάν αυτά υπάρχουν, είτε με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, τον οποίο έχει συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής που απαραίτητα συνοδεύει το επιστραφέν εμπόρευμα, είτε με άλλον τρόπο σύμφωνα με τα παραπάνω.
Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι: Κατάστημα Mi&Mo, Παντανάσσης 24, Πάτρα, Τ.Κ. 26221.
Η Kapa Kids Wear θέλοντας να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας δίνει το δικαίωμα να υποβάλετε οποιοδήποτε παράπονό σας ηλεκτρονικά συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα επικοινωνίας που είναι διαθέσιμη στο διαδικτυακό τόπο www.miandmo.gr.
ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ / ΑΛΛΑΓΗ
Η εταιρεία υποχρεούται να παρέχει το δικαίωμα αντικατάστασης μόνο σε περίπτωση που το προϊόν θεωρείται ελαττωματικό. Σε αυτή την περίπτωση, ενημερώνετε εκπρόσωπο του e-shop μας και αποστέλλεται courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει, για την παραλαβή του προϊόντος, η εταιρεία επιβαρύνεται τα έξοδα, εφόσον το προϊόν εξετασθεί και εγκριθεί από την Εταιρία ως ελαττωματικό.
Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θέλει να πραγματοποιήσει αλλαγή, υποχρεούται να προβεί στην επιστροφή του προϊόντος στην εταιρεία, συνοδευόμενο από την αντίστοιχη απόδειξη/κάρτα αλλαγής και στην πραγματοποίηση νέας παραγγελίας, πάντα κατόπιν έγγραφης ή τηλεφωνικής ενημέρωσης του e-shop. Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον ίδιο τον καταναλωτή. Εάν ο λόγος αλλαγής, αφορά σε λάθος της εταιρείας, το κόστος επιστροφής βαρύνει την τελευταία.
Μπορείτε επίσης να πραγματοποιήσετε την αλλαγή σας, στο κατάστημα Mi&Mo Παντανάσσης 24, Πάτρα, προσκομίζοντας οπωσδήποτε την απόδειξη/κάρτα αλλαγής που συνόδευε το προϊόν. Στην περίπτωση αυτή η Εταιρεία συστήνει στον καταναλωτή πριν μεταβεί σε κατάστημα για αντικατάσταση να επικοινωνεί με το κατάστημα προκειμένου να ελεγχθεί η διαθεσιμότητα των προϊόντων. Στo φυσικό κατάστημα αλλάζονται τα προϊόντα της τρέχουσας σεζόν.
Οι Online αλλαγές μέσω e-shop πραγματοποιούνται με τον εξής τρόπο:
• Επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2616 00 92 49 και μας ενημερώνετε για τους κωδικούς των προϊόντων που επιθυμείτε να επιστρέψετε και με ποιους κωδικούς επιθυμείτε να τα αντικαταστήσετε, έτσι ώστε να καταχωρήσουμε μαζί μια νέα παραγγελία αλλαγής.
Αντιστοίχως μπορείτε να προβείτε εσείς σε μια νέα ηλεκτρονική παραγγελία όπου θα αναγράψετε στα προσθετά σχόλια ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ, ακολουθούμενο είτε από τον κωδικό της αρχικής σας παραγγελίας, είτε από τον αριθμό παραστατικού / απόδειξης που συνόδευε την αρχική αγορά σας.
Αυτή η νέα παραγγελία αλλαγής θα πρέπει να είναι ίσης η μεγαλύτερης αξίας από την αρχική. Επίσης θα επιλέξετε τρόπο πληρωμής αντικαταβολή, αλλά θα αγνοήσετε τα προσθετά έξοδα μεταφορικών και το κόστος αντικαταβολής που θα υπολογιστούν, καθώς αυτά θα αφαιρεθούν συστημικά από εμάς, και εσείς θα πληρώσετε μόνο οποιαδήποτε διαφορά προκύψει από την αξία των προϊόντων.
• Συσκευάζετε τα προϊόντα, συμπεριλαμβάνοντας στο πακέτο την απόδειξη, κάρτα αλλαγής & το συνοδευτικό έντυπο επιστροφής, και καλείτε την εταιρεία ταχυμεταφοράς ACS στο 2108190000 έτσι ώστε να παραλάβει το πακέτο, ενημερώνοντας τους ότι πρόκειται για χρέωση παραλήπτη.
• Μόλις λάβουμε την επιστροφή σας, αποστέλλουμε την αλλαγή σας.
Σημείωση: Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν θα δέχεται επιστροφές εσωρούχων, μαγιό, κολάν και γενικώς προϊόντων που μπορούν να επηρεάσουν την προσωπική υγιεινή του ανθρώπου. Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στα καταστήματα και τις αποθήκες της Kapa Kids Wear. υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο.
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγξετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.
Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος και διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχθεί την αλλαγή ή επιστροφή του εν λόγω προϊόντος.
Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με εκπρόσωπο του ηλεκτρονικού καταστήματος ώστε να σας ενημερώσει για το συγκεκριμένο φυσικό κατάστημα στο οποίο θα γίνει η επιστροφή.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Σε περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), μπορείτε να ακυρώσετε τη διαδικασία πατώντας το πλήκτρο back στον browser σας.
Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), παρακαλούμε επικοινωνήστε με εκπρόσωπο του e-shop μας (με ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνση info@miandmo.gr, ή στο 2616 00 92 49), ώστε να σας ενημερώσει περαιτέρω για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί.
Η παραγγελία σας δύναται να ακυρωθεί υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ήδη διεκπεραιωθεί από την εταιρεία.
Εκτός από τα παραπάνω δικαιώματα, ο αγοραστής, σε περίπτωση προϊόντος που έχει ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας, έχει και όλα τα δικαιώματα από τις υπάρχουσες διατάξεις και νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης και προστασίας του καταναλωτή.
Πατήστε εδώ για να δείτε το έντυπο επιστροφής.